Yhdistyksen toiminta

Suomen Australian Labradoodle ry järjestää jäsenilleen tapahtumia kuten koulutuksia, luentoja, tapaamisia ja muuta ohjelmaa sekä koiranomistajille että rodusta kiinnostuneille. Alueelliset rotutapaamiset sekä jäsenistön toiveiden mukaiset kurssit ja koulutukset ovat toimintamme keskiössä. Yhdistyksen julkaisuista ja tuotteista löydät tietoa vasemmalta valikosta.

Kurssit ja koulutukset

Yhdistys järjestää monilla paikkakunnilla kursseja ja koulutuksia, joista jäsenet saavat alennusta tai jotka on tarkoitettu ensisijaisesti vain jäsenille. Seuraa FB-sivuamme, niin pysyt ajan tasalla tulevista tapahtumista!

Alueellinen toiminta

Yhdistys järjestää alueellista toimintaa jo kolmellatoista paikkakunnalla. Haluamme toimintamme tavoittavan mahdollisimman monet rodun harrastajat. Säännöllisiä tapaamisia on Turussa, Tampereella, Porissa, Hämeenlinnassa, Lahdessa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Oulussa, Rovaniemellä, Sipoossa ja Kirkkonummella. Tapaamisista ilmoitetaan Suomen Australian Labradoodle ry:n facebook-sivuilla, joten käy tykkäämässä, niin saat ilmoitukset julkaisuista. Alta näet aluevastaavien yhteystiedot!

Jos sinulla on kysyttävää alueellisesta toiminnasta, ota yhteyttä suoraan alla oleviin henkilöihin!

Hämeenlinna: Leila Luosto, leila.luosto(at)gmail.com

Jyväskylä: Helmi Kinnunen, australianlabradoodlejkl(at)gmail.com

Kirkkonummi: Teija Sirko, teija.sirko(at)hotmail.com

Kouvola: Minna Ilmanen, minna.ilmanen(at)hotmail.fi

Kuopio: Tiina Vainikainen, ald(at)carelianald.fi

Lahti: Mari Harviainen, mari.harviainen(at)gmail.com

Lappeenranta-Imatra: Leila Liukku, miiru(at)kymp.net

Oulu: Enni-Maria Lämsä, ennimaria(at)icloud.com

Pori: UUTTA ALUEVASTAAVAA ETSITÄÄN!

Tampere: Ulla Mustajoki, ulla.mustajoki(at)gmail.com

Turku: Hanne Itärinne, hanne(at)itarinne.net