Yhdistyksen toiminta

Suomen Australian Labradoodle ry järjestää jäsenilleen tapahtumia kuten koulutuksia, luentoja, tapaamisia ja muuta ohjelmaa sekä koiranomistajille että rodusta kiinnostuneille. Alueelliset rotutapaamiset sekä jäsenistön toiveiden mukaiset kurssit ja koulutukset ovat toimintamme keskiössä. Yhdistyksen julkaisuista ja tuotteista löydät tietoa vasemmalta valikosta.

Kurssit ja koulutukset

Yhdistys järjestää monilla paikkakunnilla kursseja ja koulutuksia, joista jäsenet saavat alennusta tai jotka on tarkoitettu ensisijaisesti vain jäsenille. Seuraa FB-sivuamme, niin pysyt ajan tasalla tulevista tapahtumista!

Alueellinen toiminta

Yhdistys järjestää alueellista toimintaa ympäri Suomen! Haluamme toimintamme tavoittavan mahdollisimman monet rodun harrastajat. Tapaamisista ilmoitetaan Suomen australianlabradoodle ry:n facebook-sivuilla, joten käy tykkäämässä, niin saat ilmoitukset julkaisuista. Alta näet aluevastaavien yhteystiedot!

Jos sinulla on kysyttävää alueellisesta toiminnasta, ota yhteyttä suoraan alla oleviin henkilöihin. Huom. aluevastaavat eivät tee pentuvälitystä eivätkä voi avustaa pennun saamisessa.

Kouvola: Minna Ilmanen, minna.ilmanen(at)hotmail.fi

Kuopio: Harri Jäntti, ald.kuopionseutu(at)gmail.com

Lappeenranta-Imatra: Leila Liukku, miiru(at)kymp.net

Oulu: Terhi Kuivila, terhi.kuivila(at)op.fi