Liity jäseneksi

Sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena, jolla pääset katsomaan ja muokkaamaan omia tietojasi yhdistysrekisterissämme. Sähköpostiosoitteesi on myös ensisijainen yhteystietosi, johon lähetämme jäsenkirjeet ja muut yhdistyksen tiedotteet. Jäsenmaksun suuruus on 20€/vuosi/perhekunta. Jäsenmaksu maksetaan Suomen Australian Labradoodle ry:n tilille, tilinumero FI96 1638 3500 0882 34 . Viestikenttään "jäsenmaksu 2018" ja sukunimesi. Kun maksu näkyy tilillämme, jäsenyytesi hyväksytään ja lähetämme sinulle sähköpostissa jäsenkirjeen.

Käsittelemme henkilötietojasi EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Rekisterin käyttötarkoituksena on rekisteröityjen henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja kehittäminen sekä markkinointi ja myös päättyneiden jäsenyyksien dokumentaation hallinta henkilötietojärjestelmässä. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä sekä tietyissä tapauksissa sopimuksen täytäntöönpanoon.