Pääset liittymään yhdistyksemme jäseneksi kahdella eri tavalla:

1.

Jos olet hankkinut pennun ulkomaiselta kasvattajalta, tai suomalaiselta kasvattajalta, joka ei tarjoa ensimmäisen vuoden jäsenyyttä pennunostajille, tai sinulla ei vielä ole koiraa ollenkaan, tai olet muutaman vuoden ollut tauolla jäsenyytesi kanssa, toimi näin:

Täytä yhteystietosi alla olevalle lomakkeelle ja maksa jäsenmaksu. Jäsenmaksun suuruus on 20€/vuosi/perhekunta. Jäsenmaksu maksetaan Suomen australianlabradoodle ry:n tilille tilinumero FI23 5016 4020 0327 88. Viestikenttään "Jäsenmaksu" ja sukunimesi.

Kun maksu näkyy tilillämme, jäsenyytesi hyväksytään ja saat ensimmäisen sähköpostiviestin jäsensihteeriltämme.

2.

Jos olet hankkinut pennun suomalaiselta kasvattajalta, joka on kertonut sinulle tarjoavansa pennunostajille ensimmäisen maksuttoman vuoden yhdistyksessä, toimi näin:

Kun liityt jäseneksi osana suomalaisen kasvattajan pentupakettia, täytät itse alla olevan lomakkeen. Ensimmäisen vuoden jäsenmaksu on hoidettu puolestasi. Ilmoita selvästi, mistä kennelistä ja milloin olet saanut pennun.

Kun sinut hyväksytään jäseneksi, saat siitä tiedon sähköpostiisi jäsensihteeriltämme.

Molemmissa tapauksissa loka–joulukuussa maksettu jäsenyys on voimassa sekä kyseisen loppuvuoden, että koko seuraavan kalenterivuoden.

HUOM! Sähköpostiosoitteesi on ensisijainen yhteystietosi, johon lähetämme jäsenkirjeet ja muut yhdistyksen tiedotteet.

Käsittelemme henkilötietojasi EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Rekisterin käyttötarkoituksena on rekisteröityjen henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja kehittäminen sekä markkinointi ja myös päättyneiden jäsenyyksien dokumentaation hallinta henkilötietojärjestelmässä. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä sekä tietyissä tapauksissa sopimuksen täytäntöönpanoon.