Pääset liittymään yhdistyksemme jäseneksi kahdella eri tavalla:

1) Täytä yhteystietosi alla olevalle lomakkeelle ja maksa jäsenmaksu. Jäsenmaksun suuruus on 20€/vuosi/perhekunta. Jäsenmaksu maksetaan Suomen australianlabradoodle ry:n tilille tilinumero FI23 5016 4020 0327 88. Viestikenttään "Jäsenmaksu 2021" ja sukunimesi.

Kun maksu näkyy tilillämme, jäsenyytesi hyväksytään ja saat ensimmäisen sähköpostiviestin jäsensihteeriltämme.

Jos on käynyt niin, että olet muutaman vuoden ollut tauolla jäsenyytesi kanssa, toimi tämän ohjeen mukaisesti.

2) Liity jäseneksi osana suomalaisen kasvattajan pentupakettia, jolloin täytät itse alla olevan lomakkeen ja ensimmäisen vuoden jäsenmaksu on hoidettu puolestasi. Ilmoita selvästi, mistä kennelistä ja milloin olet saanut pennun.

Kun sinut hyväksytään jäseneksi, saat siitä tiedon sähköpostiisi jäsensihteeriltämme.

Sähköpostiosoitteesi on ensisijainen yhteystietosi, johon lähetämme jäsenkirjeet ja muut yhdistyksen tiedotteet.

Käsittelemme henkilötietojasi EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Rekisterin käyttötarkoituksena on rekisteröityjen henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja kehittäminen sekä markkinointi ja myös päättyneiden jäsenyyksien dokumentaation hallinta henkilötietojärjestelmässä. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä sekä tietyissä tapauksissa sopimuksen täytäntöönpanoon.