Pääset liittymään yhdistyksemme jäseneksi kahdella eri tavalla:

1.

Jos olet hankkinut pennun ulkomaiselta kasvattajalta, tai suomalaiselta kasvattajalta, joka ei tarjoa ensimmäisen kalenterivuoden jäsenyyttä pennunostajille, tai sinulla ei vielä ole koiraa ollenkaan, tai olet muutaman vuoden ollut tauolla jäsenyytesi kanssa, toimi näin:

Täytä yhteystietosi alla olevalle lomakkeelle ja maksa jäsenmaksu. Jäsenmaksun suuruus 1.10.2023 alkaen on 15 €/vuosi/perhekunta. Jäsenmaksu maksetaan Suomen australianlabradoodle ry:n tilille tilinumero FI23 5016 4020 0327 88. Viestikenttään "Jäsenmaksu" ja nimesi.

Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta, mutta jos liityt yhdistykseen loka–joulukuussa, jäsenyytesi jatkuu automaattisesti ilman uutta maksua myös koko seuraavan kalenterivuoden.

Kun maksu näkyy tilillämme, jäsenyytesi hyväksytään ja saat ensimmäisen sähköpostiviestin jäsensihteeriltämme.

2.

Kun liityt jäseneksi osana suomalaisen kasvattajan pentupakettia, saat kasvattajalta turkinhoito-oppaan sekä ohjeet yhdistykseen liittymisestä.

Jos olet hankkinut pennun suomalaiselta kasvattajalta, joka on kertonut sinulle tarjoavansa pennunostajille ensimmäisen maksuttoman jakson yhdistyksessä, toimi näin:

Täytä itse alla oleva lomake. Sen kalenterivuoden jäsenmaksu, jolloin pentu muuttaa kotiisi, on hoidettu puolestasi. Jos liityt yhdistykseen loka–joulukuussa, jäsenyytesi jatkuu automaattisesti maksuttomana myös koko seuraavan kalenterivuoden.

Ilmoita selvästi, mistä kennelistä ja milloin olet saanut pennun. Kun sinut hyväksytään jäseneksi, saat siitä tiedon sähköpostiisi jäsensihteeriltämme.

HUOM! Sähköpostiosoitteesi on ensisijainen yhteystietosi, johon lähetämme jäsenkirjeet ja muut yhdistyksen tiedotteet. Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, ilmoita siitä osoitteeseen sihteeri@australianlabradoodleyhdistys.fi

Käsittelemme henkilötietojasi EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Rekisterin käyttötarkoituksena on rekisteröityjen henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja kehittäminen sekä markkinointi ja myös päättyneiden jäsenyyksien dokumentaation hallinta henkilötietojärjestelmässä. Henkilötietojen käsittely perustuu yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä sekä tietyissä tapauksissa sopimuksen täytäntöönpanoon.