Julkaisut ja tuotteet

Yhdistys julkaisee vuosittain seinäkalenterin, johon kerätään kuvia rodun harrastajilta. Uutta kalenteria (2019) voi nyt tilata! Hinta yhdistyksen jäsenille 15€, muille 19€. Hinta sisältää postituksen kirjeenä (1-2 kpl). Jos haluat tilata isomman määrän, ole yhteydessä yhdistykseen niin mietitään, miten toimitus kannattaa hoitaa.

HUOM!!! Tilaus on sitova, koska kalentereita tilataan ennakkotilausten perusteella. Tilaus pitää olla maksettuna viimeistään eräpäivänä. Kalenteri on jo valmis, joten toimi nopeasti ja tilaa 14.10.2018 mennessä.

MAKSUOHJEET: Yhdistyksen tili on FI9616383500088234, saajaksi Australian Labradoodle ry. Kirjoita viestikenttään SUKUNIMESI, sana KALENTERI sekä se, onko kyseessä jäsentilaus (JÄSEN). Maksun eräpäivä on 5.11.2018.

Meilaa MAKSETTUASI tieto tilauksestasi yhdistyksen osoitteeseen ( tilaukset.aldry [at] gmail.com ) ja kerro TILAUKSESI määrä, oletko JÄSEN vai et, ja lisäksi toimitusosoite, johon kalenteri toimitetaan. Tähän osoitteeseen myös "myöhäisherännäisten" tilaukset.

Turkinhoito-opasta voi tilata yhdistyksestä ( tilaukset.aldry [at] gmail.com ) 10 € kappalehintaan. Turkinhoito-oppaassa on ammattitrimmaajan kanssa tehdyt australianlabradoodlen kotihoito-ohjeet, joilla turkki pysyy kauniina trimmausten välissäkin. Turkinhoito-oppaassa on paljon kuvia, joten se on kätevä ottaa mukaan uudelle trimmaajalle mennessä.

Seuraamalla yhdistyksen facebook-sivua pysyt parhaiten perillä ajankohtaisista asioista!